09126991646

مشاوره رایگان

پیچ رولپلاک نما

فهرست مطالب

پیچ رولپلاک نما

با گسترش صنعت ساختمان سازی، امروزه نماها از مصالح مختلفی ساخته می شوند. نماهای سنگی یکی از نماهای پرطرفدار هستند. پس از مدتی این نوع از سنگ ها به دلایل مختلف شل شده یا می افتند. سنگ های افتاده نمای ساختمان را زشت کرده و همچنین از قیمت آن می کاهند. همچنین سنگ های شل شده بسیار خطرناک بوده و ممکن است باعث بروز حوادث ناخوشایندی گردند. راه حل این مشکل پیچ رولپلاک نما است.

 

مهندسین شرکت کار در ارتفاع کهکشان کامبادن با استفاده از طناب و بدون نصب داربست ، مشکل سنگ نمای شل شده را حل می کنند. اجرای پیچ رولپلاک نما با استفاده از پیچ گالوانیزه انجام می شود تا در تماس با باران، پیچ ها زنگ نزنند. جهت اطلاع از قیمت خدمات کار در ارتفاع با شماره 09126991646 تماس بگیرید.

 

پیچ رولپلاک
پیچ رولپلاک

 

یک مطلب در مورد عایق نانو بخوانید.

 

چرا سنگ های نما شل شده یا می افتند؟

شل شدن یا افتادن سنگ‌های نما در ساختمان‌ها عوامل مختلفی دارد. تغییرات دمایی و ایجاد ترک در سطح سنگ به مرور زمان، ممکن است باعث تضعیف اتصالات سنگ‌های نما شده و باعث شل شدن یا افتادن آنها شود. وجود رطوبت مداوم و یا تغییرات فصلی نیز می‌تواند باعث فرسایش و آسیب به ساختار سنگ‌های نما شود.

اشتباهات در نصب، عاملی مهم در این زمینه است. نقص‌ها در فرآیند نصب مانند استفاده از مواد چسبنده ناصحیح یا ناتوانی در تامین اتصالات قوی ممکن است باعث افتادن سنگ‌های نما شود. کیفیت پایین مصالح و متریال مورد است در نما نیز باعث می شود که  استفاده از سنگ‌های نما با کیفیت پایین یا عدم رعایت استانداردهای مربوطه می‌تواند به مشکلات در طول زمان منجر شود.

خطرات سنگ های نمای شل شده

سنگ‌های نمایی که شل شده یا افتاده‌اند، ممکن است به خطرات زیر منجر شوند:

  • آسیب به افراد: افتادن سنگ‌های نما می‌تواند خطر جدی برای افراد در نزدیکی ساختمان ایجاد کند. سقوط سنگ نما از ساختمان های مرتفع و برج ها، ممکن است حتی به مرگ عابرین منجر شود.
  • آسیب به دارایی: افتادن سنگ‌های نما می‌تواند به ساختارهای اطراف، مثل پنجره‌ها یا سایر قسمت‌های ساختمان، خسارت وارد کند. همچنین احتمال آسیب یا خسارت به خودروها یا ملک‌های اطراف نیز وجود دارد.
  • تخریب ساختمان: اگر مشکلات در سنگ‌های نما نادرست تشخیص داده و رفع نشوند، ممکن است به تخریب و آسیب به ساختمان منجر شده و هزینه های زیادی برای بازسازی به مالکین تحمیل نماید.
  • هزینه‌های تعمیرات: تعمیرات پس از افتادن سنگ‌های نما ممکن است هزینه‌های زیادی داشته باشد و یا نیاز به بازسازی یا تعویض بخش‌هایی از نما داشته باشد.

 

پیچ گالوانیزه
پیچ گالوانیزه

 

نحوه انجام پیچ رولپلاک نما با طناب و بدون داربست

جرای پیچ رولپلاک نما با طناب و بدون داربست، یکی از خدمات کار در ارتفاع است که بسیار پرتقاضا می باشد. در این بخش از مقاله، مراحل اجرای پیچ و رولپلاک را شرح می دهیم. در ابتدا تجهیزات مورد نیاز باید آماده شوند. طناب‌ها و تجهیزات نصب باید مطابق با استانداردهای ایمنی باشند. پیچ و رولپلاک ها باید از نوع درجه یک باشند تا بعدا زنگ نزنند. سپس راپلکاران در نقاط مورد نظر، کارگاه ایجاد کرده و از طناب فرود می آیند. در این مرحله سنگ هایی که نیاز به پیچ و رولپلاک دارند، بوسیله دریل، سوراخ می شوند.

سپس رولپلاک درون سوراخ جایگذاری شده و بعد از آن پیچ با کمک پیچ گوشتی ، سفت می شود. ایجاد سوراخ باید با دقت و در جای مناسب انجام شود وگرنه باعث آسیب به سنگ و یا حتی شکستن آن می شود. همچنین انتخاب سایز پیچ باید با توجه به ضخامت سنگ انجام گردد. توصیه می‌شود که هرگز اقدام به انجام این کار بدون تجربه و دانش کافی نکنید. در صورت نیاز، با کارشناسان متخصص کار در ارتفاع یا راپلکاران مجرب شرکت ما تماس بگیرید.

 

🧱 درباره نصب سنگ نما با طناب چه می دانید؟ 🧱

 

سخن پایانی و پیچ رولپلاک نما

در نمای اکثر ساختمان های امروزی از سنگ نما استفاده شده است. این مصالح به مرور زمان و به دلایل مختلف مانند باران، دچار فرسایش می شوند. سنگ های شل شده بسیار خطرناک هستند. برای جلوگیری از این خطرات، اهمیت بازرسی دوره‌ای، نگهداری صحیح ساختمان، و اقدامات تعمیراتی به موقع را نباید نادیده گرفت. همچنین، انجام بازرسی‌های دوره‌ای، استفاده از مواد با کیفیت، اجرای صحیح فرآیند نصب، و رعایت نکات توسعه پایدار ساختمان می‌تواند در حل این مشکل کمک کند.

پیچ رولپلاک نما یک نوع پیچ است که معمولاً در نصب و نگهداری رولپلاک‌ها یا سقف‌های فلزی استفاده می‌شود. این پیچ‌ها از جنس‌ها و اندازه‌های مختلفی برای انطباق با نیازهای مختلف ساختمانی و سازه‌های فلزی تولید می‌شوند. مهندسین کار در ارتفاع با استفاده از این محصول، سنگ های شل شده را در جای خود سفت می کنند. اگر شما نیز در نمای ساختمان خود با مشکل سنگ های شل شده و یا افتاده مواجه هستید، همین حالا با شماره زیر تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید.

 

📞09126991646📞

این مقاله را با دیگران به اشتراک بگذارید

7 دیدگاه دربارهٔ «پیچ رولپلاک نما»

    1. ادمین شرکت کار در ارتفاع کهکشان

      با سلام
      برای اعلام هزینه باید از پروژه شما بازدید به عمل آید. لطفا با شماره 09126991646 تماس بگیرید تا مهندسین ما با هماهنگی قبلی از ساختمان شما بازدید نمایند.

  1. یک قسمت از نمای ساختمان ما افتاده، آیا لازمه که بقیه سنگها هم پیچ و رولپلاک بشن؟

    1. ادمین شرکت کار در ارتفاع کهکشان

      درود بر شما جناب فتحی
      در اغلب مواقع هنگامی که یک بخش از شنگ نما می افتد، سایر قسمت ها نیز شل شده و نیاز به اجرای پیچ و رولپلاک دارند. برای اعلام قطعی ، باید از پروژه شما بازدید شود. لطفا با شماره 09126991646 تماس بگیرید.

  2. امیر میرزائی

    با سلام
    می خواستم هماهنگ کنم که برای انجام پیچ و رولپلاک تشریف بیارین

    1. ادمین شرکت کار در ارتفاع کهکشان

      درود بر شما جناب میرزائی
      لطف جهت هماهنگی زما بازدید با شماره 09126991646 در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

منو