09126991646

مشاوره رایگان

شستشوی شیشه ساختمان

فهرست مطالب

شستشوی شیشه ساختمان

نمای ساختمان‌ها با مصالح مختلفی ساخته می‌شود. یکی از نماهایی که امروزه بسیار وجود دارد و طرفداران زیادی پیدا کرده است، نمای شیشه‌ای می‌باشد. نمای شیشه‌ای به دلیل آلودگی هوا، باران و … در معرض آلودگی قرار می‌گیرد. شستشوی شیشه ساختمان یکی از خدماتی است که توسط شرکت‌های کار در ارتفاع ارائه می‌شود. در ادامه به بررسی شستشوی شیشه ساختمان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

شرکت کار در ارتفاع کهکشان کامبادن خدمات نماشویی را با طناب و بدن داربست ارائه می دهد. این شرکت با کمک راپلکاران باتجربه و استفاده ازتجهیزات استاندارد، تمامی پروژه ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به پایان می رساند. جهت اطلاع از قیمت ها با شماره 09126991646 در تماس باشید.

 

شستشوی شیشه ساختمان
شستشوی شیشه ساختمان

 

🤔 آیا با پیچ رولپلاک سنگ نما ساختمان آشنایی دارید؟ 🤔

 

دلایل شستن نما و شیشه ساختمان‌ها

شستن شیشه‌های ساختمان از دلایل مهمی است که برای حفظ و بهبود ظاهر ساختمان و همچنین بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان باید به آن توجه شود. در زیر به برخی از دلایل شستشوی شیشه‌ ساختمان اشاره می‌کنیم:

  1. بهبود دید بیرونی: شیشه‌های کثیف و گرد و خاکی می‌توانند دید بیرونی را از ساختمان به شدت مختل کنند. با شستشوی منظم شیشه‌ها، دید بیرونی ساختمان بهبود می‌یابد.
  2. حفظ و بهبود ظاهر ساختمان: شیشه‌های کثیف ممکن است ظاهر ساختمان را به نامطلوب تبدیل کنند. با شستشوی منظم شیشه‌ها، ظاهر ساختمان بهبود پیدا می‌کند و به نظم و زیبایی ساختمان کمک می‌شود.
  3. بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان: شیشه‌های کثیف ممکن است از ورود نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری کنند و همچنین باعث محدود شدن جریان هوای تازه به داخل ساختمان شوند. با شستشوی شیشه‌ها، جریان هوای تازه به داخل ساختمان افزایش می‌یابد و همچنین میزان نور خورشیدی که وارد ساختمان می‌شود بهبود می‌یابد.
  4. حفظ سلامتی شیشه‌ها: شیشه‌های کثیف ممکن است در طولانی مدت آسیب ببینند و از بین بروند. با شستشوی شیشه‌ها، سلامتی آنها حفظ می‌شود و عمر آنها افزایش می‌یابد.
  5. رفع ایمنی: شیشه‌های کثیف ممکن است به برخی از افراد ساکن در ساختمان آسیب بزنند.

 

شستشو شیشه با طناب

 

شستشوی شیشه ساختمان

برای شستشوی شیشه‌ ساختمان بهتر است از ابتدا به انتها با روشی منظم و دقیق پیش بروید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در ادامه مراحل شستشوی شیشه را برای شما توضیح می‌دهم:

  1. ابتدا با تمیز کردن سطوح بیرونی شیشه ها از گرد و غبار، خاک و آلودگی‌ها شروع کنید. برای این منظور می‌توانید از آب و مواد شوینده ملایم استفاده کنید.
  2. پس از تمیز کردن سطح بیرونی، درونی شیشه را هم با یک پارچه نرم تمیز کنید.
  3. پس از تمیز کردن شیشه‌ها، بهتر است از یک مواد شوینده برای شستشو استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از موادی مانند الکل، سرکه و آب اکسیژنه استفاده کنید.
  4. پس از پاک کردن شیشه‌ها با مواد شوینده، با یک پارچه نرم و تمیز، شیشه‌ها را خشک کنید. برای این منظور، می‌توانید از پارچه‌های تمیز و نرم، کاغذ نشانه یا سفیده ‌کاغذ استفاده کنید.
  5. برای شیشه‌هایی که در محیط‌هایی با شرایط آب و هوایی خاص قرار دارند، می‌توانید از پوشش دهنده‌های خاصی مانند پوشش ضد آب استفاده کنید تا عمر شیشه‌ها افزایش یابد.

با انجام مراحل فوق می‌توانید شیشه های ساختمان را به راحتی و با کیفیت بالا شستشو دهید. همچنین، بهتر است در هنگام شستشوی شیشه‌ها از ایمنی خود مطمئن شوید و از وسایل ایمنی مانند دستکش، عینک، و بالا بردن خود از ارتفاع استفاده کنید.

شستشو نما ساختمان توسط راپلکاران

شستشوی شیشه ساختمان با طناب برای افرادی که با شستشوی شیشه‌های بالای ساختمان ها سر و کار دارند، راهکاری ایده آل است. در ادامه مراحل شستشوی شیشه ساختمان با طناب را برای شما توضیح می‌دهم:

  1. ابتدا از ایمنی خود اطمینان حاصل کنید. برای این منظور، از وسایل ایمنی مانند دستکش، عینک، کتان و کلاه استفاده کنید.
  2. طناب را به گلوگیری یا نقطه ثابتی که در بالای ساختمان قرار دارد، متصل کنید و از کارابین برای اتصال طناب استفاده کنید.
  3. طناب را به دقت بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به درستی نصب شده است و قادر به حمل وزن شما هست.
  4. پس از نصب و بررسی ایمنی، با استفاده از پولیشر و مواد شوینده، سطح شیشه‌ها را پاک کنید. برای این کار می‌توانید از مواد شوینده خاصی مانند الکل، سرکه و آب اکسیژنه استفاده کنید.
  5. پس از پاک کردن شیشه‌ها، با یک پارچه نرم و تمیز، شیشه‌ها را خشک کنید. برای این منظور، می‌توانید از پارچه‌های تمیز و نرم، کاغذ نشانه یا سفیده‌کاغذ استفاده کنید.
  6. پس از پایان شستشو، طناب را با دقت جمع کنید و از ایمنی خود اطمینان حاصل کنید.

با انجام مراحل فوق، شیشه‌های ساختمان با طناب به راحتی و با کیفیت بالا شستشو می‌شوند. همچنین، برای افرادی که با شستشوی شیشه‌های ساختمان‌های بلند سر و کار دارند، تجربه، آموزش و تخصص لازم بسیارضروری می‌باشد.

شستشوی شیشه ساختمان با واتر جت

شستشوی شیشه ساختمان با واتر جت یکی از روش‌های موثر و سریع برای شستشوی شیشه‌های بالای ساختمان‌ها است. این روش از آب تحت فشار برای شستشوی شیشه‌ها استفاده می‌کند. در ادامه مراحل شستشو شیشه ساختمان با واتر جت را برای شما توضیح می‌دهم:

  1. ابتدا، محلی برای قرار دادن دستگاه واتر جت در نزدیکی ساختمان پیدا کنید. بهتر است از یک دستگاه واتر جت حرفه‌ای با قابلیت دسترسی به ارتفاعات بالا استفاده کنید.
  2. پیش از شروع کار، از ایمنی خود اطمینان حاصل کنید. برای این منظور، از وسایل ایمنی مانند دستکش، عینک، کتان و کلاه استفاده کنید.
  3. دستگاه واتر جت را روشن کنید و با استفاده از خط لوله‌های آب، آب را به داخل دستگاه تزریق کنید.
  4. در صورت لزوم، از مواد شوینده و پولیشر برای شستشوی شیشه‌ها استفاده کنید.
  5. با استفاده از دستگاه واتر جت، سطح شیشه‌ها را با آب تحت فشار پاک کنید. برای این کار می‌توانید از برخی از ابزارهای واتر جت همچون فوم لنس، دسته واتر جت، نازل واتر جت و … استفاده کنید.
  6. پس از شستشو، با یک پارچه نرم و تمیز، شیشه‌ها را خشک کنید. برای این منظور، می‌توانید از پارچه های تمیز و نرم، کاغذ نشانه یا سفیده‌کاغذ استفاده کنید.
  7. پس از پایان شستشو، دستگاه واتر جت را خاموش کرده و از ایمنی خود اطمینان حاصل کنید.

 

🏢 درباره ضد آب کردن نما ساختمان بیشتر بخوانید. 🏢

سخن پایانی

نمای شیشه‌ای به دلیل ظاهر زیبا و شفافیت بالا، جذابیت بسیاری برای ساختمان دارد اما به دلیل آلودگی هوا، باران، گرد و غبار و دیگر عوامل، نمای شیشه‌ای به راحتی کثیف می‌شود و نیاز به شستشو دارد. شستشوی شیشه ساختمان یک خدمت مهم است که به عنوان یک خدمت حرفه‌ای توسط شرکت‌های کار در ارتفاع انجام می‌شود. این شرکت‌ها با استفاده از تجهیزات و وسایل ایمنی مناسب، به شستشوی نمای شیشه‌ای ساختمان می‌پردازند و به صورت حرفه‌ای و کارآمد این خدمت را ارائه می‌دهند. به عنوان یک خدمت ضروری، شستشو شیشه ساختمان باید به صورت منظم و با استفاده از روش‌های مناسب انجام شود تا نمای شیشه‌ای ساختمان همیشه درخشان باقی بماند.

 

👇 جهت ارتباط با ما کافی است روی شماره زیر کلیک کنید. 👇

📞09126991646📞

این مقاله را با دیگران به اشتراک بگذارید

3 دیدگاه دربارهٔ «شستشوی شیشه ساختمان»

    1. ادمین شرکت کار در ارتفاع کهکشان

      درود بر شما
      شستشوی نما به عوامل مختلفی مانند مساحت نمای ساختمان، جنس نما و … بستگی دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت با شماره 09126991646 در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

منو